Tuesday, November 3, 2015

Allah Ki Rasi Ko Mazboti Se Tham Lo

Assalam O Alaikum
                        Aaj Ki Achi Baat         (04/11/2015)
Wohi to mera Allah he jise me ne halat e marz me pokara to shifa de di, bhokh me pokara to ghiza de di,pyas me pokara to pani pila diya, zilat me pokara to izzat de di, jahalat me pokara to apne habib ki perwi de di, rah me bhatak gya to rasta dikha dia, ghurbat me pokara to ghani bana diya, to tum apne rab ki kon konsi nemat ko jhutlao ge.
Aaj Ki Achi Baat Image 91

1 comment:

  1. Assalam O Alaikum

    Aaj Ki Achi Baat

    Wohi to mera Allah he jise me ne halat e marz me pokara to shifa de di, bhokh me pokara to ghiza de di,pyas me pokara to pani pila diya, zilat me pokara to izzat de di, jahalat me pokara to apne habib ki perwi de di, rah me bhatak gya to rasta dikha dia, ghurbat me pokara to ghani bana diya, to tum apne rab ki kon konsi nemat ko jhutlao ge.

    ReplyDelete